sobota, 24 września 2016

24 sierpnia... w Żarach 2016.

Dziś odbyło się wręczenie nagród oraz otwarcie wystawy 11. Akcji Fotograficznej "24 sierpnia... w Żarach".


Gości przywitał Jarosław Adryańczyk, który pokazał swój kunszt interpretując utwory klasyków jak the Beatles, ale największą furorę zrobiło chyba "Nothing else matters" z repertuaru Mettalicy. 


Wystawa, jak w roku ubiegłym stanęła naprzeciw SWA.



Imprezę zaszczyciła pani Burmistrz.


Pierwszą nagrodę odbiera Zuzanna Siera, która w czasie pierwszej edycji... miała 3 lata;-)


II nagroda trafiła do ubiegłorocznej zwyciężczyni - Marty Maciejewskiej. 


Jeden z jurorów Paweł Janczaruk ze znanym i uznanym żagańskim fotografikiem (a jednocześnie kierownikiem USC i naczelnikiem Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Żaganiu) Janem Mazurem, który z konkursem związany jest "od zawsze".


Jako, że minęła dekada od pierwszej edycji, to z tej okazji pozwolę sobie zamieścić film z audycją z Radia Zachód, wraz z moimi zdjęciami z poprzednich edycji akcji. W końcu nie opuściłem żadnej edycji:-)


A jakie zdjęcia zrobiłem 24 sierpnia w tym roku? Jako, że "tradycyjnie" tego dnia musiałem wyjechać, wcześnie rano wybrałem się moje ukochane okolice ul. Bocianiej. Oto co tam sfotografowałem (nie wszystkie zdjęcia zostały zgłoszone do konkursu).















Które fotografie zostały docenione przez Jury i znalazły się na wystawie plenerowej? Żeby się tego dowiedzieć zapraszam na deptak, by obejrzeć także inne fotografie, które stanowią ciekawy zbiór obrazów naszego miasta z 24 sierpnia A.D. 2016.

2 komentarze:

  1. Odbicia dalej w modzie, ale Pana najlepsze zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:-) Pozdrawiam autora bloga, którego zawsze chętnie śledzę!

    OdpowiedzUsuń