wtorek, 27 lipca 2021

Chodź zapakuj mój świat.

 "Chodź pomaluj mój świat na żółto i na niebiesko" śpiewała Elżbieta Dmoch z 2 plus 1.


Chodź opakuj mój sukces śpiewają w Żarach. Remont Luny szykowany był od daaaaaawna. W zeszłym roku nie odbyła się większość imprez kulturalnych, więc sporo kasy zostało. Teraz strumień pieniędzy spłynął na Lunę, a błyszczeć ma nowy dyrektor ŻDK, jako "młody i rzutki":-) Tak to można kreować sukcesy, co nie? 


Sukcesem nie są za to umierające biznesy, ale nań nie może spłynąć budżetowa kasa rządzącej koalicji. 


[EDIT] Kamienica przy 1 Maja doczekała się remontu dachu, fajnie. Niemniej potrzeb w tym zakresie jest więcej...


Pytań nie mam co do instalacji w Rynku nie mam, ale widzowie też nie bardzo są. Rynek w fazie terminalnej...


Za to trwa remont secesyjnej kamienicy Paula Tafela. Jest okazja odtworzyć skute barbarzyńsko 40 lat temu secesyjne dekoracje. Zachowały się plany, ale z tego co wiem nie wzbudziły zainteresowania inwestora. Zobaczymy jak opakowanie zostanie zdjęte. 


Było o umieraniu Rynku? Proces przyśpieszył...


Za to na stawach przy Koszarach sielsko. 


Nawet chaszcze chwastów mają tu swój urok. 


Zmiana kursu Jumbo-jeta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz