czwartek, 21 marca 2024

Zgodnie ze scenariuszem

 Debata wyborcza kandydatów na burmistrza.


Trema? Na pewno nie trzęsły mi się ręce;-)


Już po. Debata tendencyjna, ale to nie tylko moje zdanie, ale też widzów. Generalnie tak naprawdę to żadna debata tylko przepytywanie na zadawane pytania, a zaatakowany przez prowadzącego zostałem tylko ja. Tylko w stosunku do mnie zadawał osobiste pytania niezwiązane z ową pseudodebatą... 


Poprawiają Tunelową.


Zmienia się dawny budynek PKO.


Wszystko kwitnie.


Dotarły banery.


Obecna waaaadza zajęta obroną stołków nie dostrzega syfu pod własnym nosem.


 
Dekoracje wielkanocne.


I poprawianie skopanego ogrodu sensorycznego...






Sam wieszam swoje banery.




Gęsto zrobiło się na Tunelowej.


A wieczorem jeszcze bardziej, bo po mieście krąży bus z lawetą i banerami.


Połowa to plakaty wybrocze.

Wyborczy zawrót głowy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz