poniedziałek, 30 maja 2016

Krono OFF.

Podobno dopiero od jutra (31 maja) ma zostać wyłączony elektrofiltr w celach konserwacyjnych (według oświadczenia Kronopolu), ale już dziś można było zaobserwować taki nietypowy widok.


Od lat nie widziałem z mojego okna, aby unosił się tak gęsty pył.


Zazwyczaj to, co wylatuje z kominów Kronopolu ma kolor biały, to było ciemnoszare i według mojej oceny, bardzo różniło się od codziennego widoku.


Tak białe, jak smugi kondensacyjne Airbusa A380 Lufthansy, który przelatywał dziś nad moim domem.


Eh, dziś widok czterosilnikowych maszyn na niebie, to rzadkość.


Ale popatrzmy na dół. Oto sąsiad postawił sobie wagon:-) 


A skoro jesteśmy przy kolejowych tematach, to będąc w żarskim Tesco zagłosujcie na projekt społeczny żarsko - żagańskiego Stowarzyszenia Miłośników Kolei Ok1 - uruchomienia dla komunikacji drezynowej nieczynnej linii kolejowej Żagań - Świętoszów. Zapomniana trasa mogłaby stać się atrakcją turystyczną, a machając wajchą w drezynie typu "moja-twoja" można by sobie niezły biceps wyrzeźbić!

1 komentarz:

  1. 30.05.2016 wracając z treningu w Kunicach nad Zielonym Lasem królował dym....myślałem, że to las się pali, a to Krono Zdrój:)

    OdpowiedzUsuń