sobota, 1 października 2016

Leniwa jesień.

Obym nie wykrakał. Póki co, jesień się nie śpieszy. Jest ciepło w dzień (spokojnie w południe wystarczy t-shirt), opadów właściwie brak, a i w nocy całkiem ciepło. Oczywiście straszą ochłodzeniem i opadami, ale 1 października w Żarach wyglądał tak.


Jakiś czas temu wyremontowano drewniane elementy siedzisk wokół gazonów przy Rynku i ul. Bolesława Chrobrego. Nowe deskowanie wygląda bardziej elegancko (ma inną kompozycję), ale jawi się pytanie, dlaczego poprzednie wytrzymało tak krótko...


W rynku trwał tradycyjnie (jak w każdą pierwszą sobotę miesiąca) Targ Staroci.


Przy okazji rozstawiło się Stowarzyszenie "Aport" .


Celem akcji było zwrócenie uwago na los psów trzymanych na łańcuchach. Cóż, mnie osobiście wydaje się, że to temat przebrzmiały, już dawno nie widziałem uwiązanego na stałe psiaka.

2 komentarze:

  1. Pojedź na wioski :( Co drugi pies na łańcuchu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkam na wiosce, jeżdżę po wioskach regularnie. Daaaaawno nie widziałem psa na łańcuchu, za to latających luźno, które próbują mnie pokąsać za łydkę to od groma (mam na nie sposób - zsiadam z roweru i daję rękę do wąchania - zaskoczone dają sobie spokój).

    OdpowiedzUsuń