wtorek, 7 listopada 2017

Pogodne jesienne niebo i UFO.

No nie wiem, czy ja taki mało spostrzegawczy, czy z wiekiem coraz chętniej spoglądam w niebo? W każdym bądź razie po raz kolejny zaobserwowałem na niebie efekt halo o którym niegdyś w ogóle nie wiedziałem, że czasem się zdarza.


Weekend 4-5 listopada 2017 r. był bardzo pogodny. 


A zatem warunki doskonałe do obserwacji, tego co się dzieje na niebie.


 A tu proszę, wielkie stado migrujących, głośno klangorzących, żurawi.


 No i motoparalotniarz postanowił się im przyjrzeć.



Żurawie poleciały, a ja nadal patrzyłem w niebo. A na nim wyraźnie było widać przelatujące samoloty.


Oto Boeing 747-8I Lufthansy.


Hmmm, na poprzednich zdjęciach i na tym zbliżeniu widać jakiś okrągły obiekt - Księżyc? Jakieś inne ciało niebieskie? A może UFO?;-) 


Kolejne maszyny Lufthansy - tym razem cargo: MD-11F i Boeing 777F


A tu kolejny przewoźnik cargo, którego maszyny często przelatują nad naszym miastem - Boeing 747 rosyjskich linii Air Bridge Cargo.


W sumie też często widywany B767 (choć maszyna coraz rzadsza) Uzbekistan Airlines.


Patrząc w górę można też zobaczyć czasem coś innego, jak np. tego kotka, który nie potrafił zejść na ziemię.


A w górze kolejna maszyna - Boeing 777 Turkish Airlines.


A na ziemi chill-out.


Takie graffiti od jakiegoś czasu zdobi fasadę SLO.


I jeszcze kunickie reminiscencje.


No proszę, pies w ogródku to za mało oryginalnie.


Pozostałość po licznych niegdyś w Kunicach wąskotorówkach.


Zniknęła też dawna przepompownia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz