środa, 5 stycznia 2022

Musi być lepiej!

 Wieczorny spacer pierwszego dnia roku 2022. 


Wartownicza, mogłaby być malownicza. Ale jest... totalnie zaniedbana:-( 


O! Takie perełki człowiek widzi (jak chce) - fajny zwornik przy wejściu kamienicy przy Osadników Wojskowych. 


Smutek pustego rynku.


Ale już na deptaku sporo spacerowiczów. To miłe, że ludzie chcą spacerować po śródmieściu w pierwszy dzień roku, szkoda, że nie ma jakiejś najmniejszej, choćby maciupeńkiej atrakcji w centrum.


Ot jakiś kwartet smyczkowy, czy jakikolwiek grajek. Ależ byłoby miło...


A tak było dość smutno, choć za to ciepło.


Parking przed farą już opustoszał po noworocznym nabożeństwie.


Ale brama sąsiadującej placówki otwarta na oścież. A na niej informacja, że w następnego dnia, czyli w niedzielę będzie zamknięta na trzy spusty... no to idę sobie pooglądać infokioski...


Tylko jedno cudo sfinansowane z unijnych i miejskich pieniędzy działa.


Co ja mówię działa:-) Jakiś infoserwis po niemiecku:-D Eh, żarskie wydawanie publicznej kasy... Właśnie dlatego jestem sceptyczny, co do tych zainstalowanych ostatnio infokiosków na cmentarzach...


A nie mówiłem, że ciepło? Wieczór, a tu mi przy bankomacie komar lata!


A na ścianie przed wejściem do domu...

Piękny spachacz zielonawy:-)


A w górze migrujące ptaki. Co ciekawe lecące w kierunku wschodnim.


No cóż, muszę się uderzyć w piersi. W 2021 r. opublikowałem jedynie 134 posty:-( Czyli tendencja spadkowa się utrzymała, ale mam nadzieję, że w tym roku będzie lepiej. No cóż musi być lepiej, a tego życzę też czytelnikom bloga w 2022 r. Q! MUSI BYĆ LEPIEJ!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz