środa, 12 stycznia 2022

Zimowe kolory Zielonego Lasu.

Mroźne niedzielne przedpołudnie. Zgodnie z wymyślonym przeze mnie hasłem: "Znajdź czas na Zielony Las!", czas na rodzinny spacer ;-) Ślad po dawnej alei prowadzącej z ul. Dziewina w kierunku Leśnych Łąk (Waldwiesen).


Piękne dęby, Heineka i... blaszak.


Piękne jest teraz Bagnisko.


No i bobry urzędują.



Żeremie na pierwszym planie?


Jakiś zwirz nas obserwował z drugiego brzegu? Bobrzy patrol?


Grodzisko.


Wyraźnie widać wał w zachodniej części "Ringwallu".


Mokro, chłodnie, przyjemnie.


Do pałacyku myśliwskiego Erdmanna II Promnica.



Pięknie teraz widać zamkowe wzgórze.


Cembrowina fontanny.


Widok na szczyt zamkowego wzgórza od północy.


Tam też stanęła tablica informacyjna.


I piękna niegdyś aleja wjazdowa.


Ja tu widzę niedźwiedzia;-)

Eh... było pięknie.


Trakt pocztowy.


Kolory zimowego Żarskiego Lasu.


I nieposprzątana inwestycja na Dziewina.


Nieposprzątana, czy...

Niedokończona?


Hmmm, ja już słyszałem dawno o sukcesie tej inwestycji


A to mi wygląda...


Jakby nie wszystko się jeszcze skończyło.


Nic to, opóźnienia w realizacji żarskich inwestycjach to standard. 


Za to przy kościele św. Józefa Oblubieńca urocza szopka. Przynajmniej tu można przyjść bez maseczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz