niedziela, 7 stycznia 2024

2024 na start!

 W zeszłym roku pierwszy dzień 2023 r. był wyjątkowo ciepły i słoneczny. Tym razem tak fajnie nie było. Niemiej koniecznie na choć mały spacer po mieście trzeba było się wybrać. 









Wspomnienie sylwestrowych fajerwerków. 






Pomiar prędkości także na al. Jana Pawła II.


Apteka Targowa, kiedyś w tym miejscu stała piękna eklektyczna willa Georga Frenzla - właściciela pobliskich fabryk włókienniczych. Uszkodzona, nieodbudowana przetrwała do lat 60. Ja pamiętam już w tym miejscu tylko kontenery żagańskiego Moderbudu, który zbudował w 1979 r. pobliski budynek Dekory widoczny w tle. No a później ów bungalow, który stał się apteką i służy w tej funkcji do dziś. 


Unia nam się wykrzywia...


Gołębie z Targu Bydlęcego (Viehmarkt).


Dziś to Targowisko Miejskie.


Przebudowują Moniszki zwężając ulicę o metr.


Słonko jednak wyszło i obudziło owady.

Choć to nie środa popielcowa, muszę teraz posypać głowę popiołem. Liczba opublikowanych postów zdecydowanie spadła:-(

W 2023 r. opublikowałem tylko 106 postów, czyli mniej więcej 2 posty w tygodniu. Niestety publikowałem też z dużym opóźnieniem, bo platforma zmieniła sposób zamieszczania zdjęć. Krótko mówiąc utrudniła to działanie, co w natłoku obowiązków przyczyniało się do kumulowania się nieopublikowanych zdjęć i komentarzy. 

A zatem nie udało się zahamować tendencji spadkowej. W rekordowym 2018 r. udało mi się zamieścić aż 188 postów, lecz później ta liczba spadała: 2019 - 160 postów (-28), 2020 - 143 posty (-17), 2021 - 134 posty (-9), 2022 - 130 postów (-4). Czyli w 2023 r. był duży spadek - 24 postów mniej w porównaniu do poprzedniego roku. 

Na swoją obronę mam nie tylko nawał pracy zawodowej, ale również wytężoną walkę w sprawie zablokowania budowy śmierć-dziela, aktywność na facebookowym profilu historycznym i wspomniane utrudnienia od Google'a. 

Nie wypełniłem też zeszłorocznego postanowienia noworocznego i nie bywałem częściej w Żarskim Lesie nad czym bardzo ubolewam. Niemiej ostatnio przyśpieszyłem z publikacją wpisów i mam nadzieję, że w tym roku powstanie więcej postów niż w 2023 r.

Wiele radości i sukcesów Drodzy Czytelnicy w 2024 r. i pomyślności dla naszego miasta i regionu w roku wyborczym. 

Coś do @#!$!! musi się w końcu zmienić (na lepsze)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz