piątek, 28 sierpnia 2015

24 sierpnia... w Żarach 2015.

Tak, ja wiem, że są Dni Żar. Ale program mnie jakoś nie zachęcił (na razie) do uczestnictwa. Mam nadzieję, że powrót imprezy na pl. Konstytucji 3 maja, jest tymczasowy, bo wywołany remontem al. Wojska Polskiego i impreza wróci na stadion Syrena, bo IMHO to najlepsza lokalizacja dla tej imprezy. No, ale na razie warto zwrócić uwagę na pewną rocznicę.
Już po raz 10. odbyła się w ramach Ż'Art Międzynarodowych Plenerowych Spotkań ze Sztuką Akcja Fotograficzna pod hasłem "24 sierpnia... w Żarach". Pomyślałem sobie, że warto przy tej okazji spojrzeć na żarskie krówki, które liczą mniej więcej tyle samo lat...





Cóż, krówki znikają (także te najnowsze, tak jak ta namalowana przy warsztatach ZSB przy Zwycięzców, która została celowo zamalowana) szyderczo śmiejąc się wszem i wokół;-)


p.s.
Tych zdjęć akurat nie zgłosiłem do konkursu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz