czwartek, 31 marca 2022

Walnij se pod kamerką.

 Oto kolekcja konesera...


Gdzie? Ano tu, na zarośniętej "trasie widokowej po murze obronnym"...


No a przecież po to zlikwidowano stoły i ławy, żeby nie chlali na Cichej...


No, ale widoczki stąd przyjemne, niemal jak dachy Paryża;-)


A i zielarz blisko;-)


No to co? "Chlup w ten głupi dziób"!


Widać, że ani turyści tu nie przychodzą, ani urzędnicy się nie interesują...


Ale czekajcie mamy monitoring! 


I proszę jak fajnie - na tej wysokości to nawet nie nagrają jak towarzystwo wychyla kolejną ćwiartkę...


Za to bluszcz imponujący - gorzej z jakością dachówki na zwingerze - sypie się na potęgę.


Uppps, o ja nieostrożny! Wszedłem na obiekt zamknięty:-)


Peciszcza... 



I kolejny zaułek do kameralnego chlania.


A i klocka można postawić... a pomyśleć, że w takim Wrocławiu, to mają Zaułek Solny...


No dobra, nie wszędzie w centrum jest taki syf, tam gdzie zarządzają sami mieszkańcy, tam jest ładnie...

Tak jak ładne są pąki na mojej śliwce - dziczce.



Jest taki jeden co to opowiada ludziom, niby żarcikiem, niby mimochodem, że ja to, czy tamto, że to ja powinienem sam posprzątać, bo nic w życiu nie dokonałem:-) No cóż, faktycznie mnie nie zrobili dyrektorem, bo nawet bali się mnie do konkursu dopuścić:-D Ja im odpuściłem, bo nie będę się kopał z koniem. Ich piaskownica, ich zabawki. No cóż, nie mam tak wybitnych kompetencji jak gość, co wymęczył po latach jakieś studia na żarskiej Sorbonie;-) Ale nie odpuszczę tego jak wygląda nasze miasto, które wygląda... no cóż, zdjęcia nie kłamią, wygląda jak wygląda:-((( Tak, tak wiem, pojawią się głosy, że przecież to nie waaaadza śmieci. Owszem, ale decydenci swoimi działaniami i zaniechaniami przyczyniają się do kreowania rzeczywistości. W końcu biorą za to pieniądze, co nie? No to jak nie mogą przeciwdziałać chlaniu i syfinieniu, to może niech zrezygnują z pensji, diet i stanowisk? A skoro są tak doświadczeni, wykształceni i rozsądni, to czemu obawiają się miejskiego blogera? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz