piątek, 30 grudnia 2022

Aby nie zgrzybieć.

Grzyb wyrośnie wszędzie. Ten wyrósł na drzewie, które zasadziłem w marcu 2014 r. Pytanie walczyć z nim, czy ekosystem sobie poradzi? Eeee, raczej sobie poradzi. A grzybek ładny:-)


Ramy na tablice informacyjne przy Wieży Bismarcka wciąż puste, choć opracowałem już daaaawno ilustrowany tekst, który miał się na nich znaleźć.


Po schodkach do Elizjum - mój Syn naliczył 212 schodków.


Gdy liści nie ma, lepiej widać wzgórza Żarskiego Lasu.


Przy pomniku nadleśniczego Eberharda Eberta pojawiły się jakieś kamienie.


Ktoś pociągnął napis różowym flamastrem.


W górze Wieża Bismarcka.


1957...


I teraz pod górkę. Fajnie, że są schody - kiedyś podejście o tej porze roku byłoby ekstremalnym wyzwaniem. Trudno było się wdrapać po liściach i glinie.


Drzewa potrafią ładnie umierać.


A tu już ludzie zrobili przecinki, ale fakt, trochę wiatrołomów tu było.


Im mniej drzew, tym więcej wody.


Zgodnie z moim hasłem "Znajdź czas na Żarski Las" odwiedziłem w przedostatni dzień roku nasz piękny kompleks leśny. Żałuję, że w 2022 r. tak rzadko tu bywałem. W 2023 r. obiecuję poprawę;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz