wtorek, 6 grudnia 2022

Obiekty kultu.

 Fajny wrost. Opuszczony Cherokee XJ - bushcaft między blokami;-)


Szkoda go:-( Prawdziwie kultowy model do tego fajnie zmodyfikowany.


Osiedlowy standard. Zakratowane pergole śmietnikowe, a pod nimi sterty rozkładających się gabarytów.


Uuuu...


Gołąbki mają chyba ciche dni;-)


Powietrze nie tylko widać, ale też czuć. Sezon grzewczy w pełni:-(


Jakiś czas temu przyatakował mnie gościu. Ni stąd, ni z owąd do mnie, że ja "naśmiewam się w internecie z parkujących, a sam nie umiem parkować". Nie bardzo nawet wiedziałem na czym polega jego problem, o jakim "naśmiewaniu" mówi. Z czasem sobie przypomniałem, że profil "Żarskie święte krowy" (nie ja go prowadzę) piętnujący różne niemądre zachowania na żarskich ulicach wykorzystał moje zdjęcie z tego bloga. Przedstawiało ono patologię parkowania podczas Wszystkich Świętych, gdy kierowcy swoim lekkim podejściem do sprawy, czy też niewprawnym parkowaniem zmniejszają ilość tak potrzebnych wtedy miejsc parkingowych. Chodziło mi o to, że w tym krytycznym dniu nikt nie pomaga niedzielnym kierowcom, ani nie pilnuje zasad na przycmentarnym parkingu. 
Tak, świadomie zaparkowałem na linii przed Kaufem, ponieważ parkujący obok samochód nie stał centralnie na miejscu parkingowym. Tymczasem znając dziecięcą niefrasobliwość, nie chciałem aby moje dziecko obiło drzwiami sąsiedni samochód. Nie zająłem nikomu miejsca, bo to skrajne miejsce, no ale gość z BMW musiał poczuć satysfakcję... A ja jeszcze raz podkreślę, że moim celem nie jest wyśmiewanie nikogo, no ale...


To samo miejsce jakiś czas później, marka znajoma...


...nie żebym się "wyśmiewał" i generalizował;-)


Wcale się nie śmieję z kierowców pojazdów Bawarskiej Fabryki Silników i rozumiem, że pewne zachowania mogą wynikać z czci, czy wręcz kultu jakim otaczają swe, nawet wiekowe pojazdy. Niemniej tym bardziej powinni rozumieć, że zdarza mi się zaparkować tak, by nie uszkodzić ich kultowych pojazdów (ale także tych mniej "prestiżowych" marek), mimo że na co dzień korzystam z aut bardziej "plebejskich" marek;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz