wtorek, 22 sierpnia 2023

Doświetlanie słońca.

 Ależ ładne niebo... i piękny budynek.


Ale co to? 


Choć słonko świeci to lampy się również świecą!


Gdy zwracałem uwagę na podobne incydenty, to tłumaczono mi, że były to "prace konserwacyjne". Doprawdy? W dzień świąteczny???


Stanął szlaban przy wjeździe do kościoła WNMP.


15 sierpnia, uroczystość Wniebowzięcia NMP – Matki Bożej Zielnej. Msza Św. odpustowa o g. 12:00, którą koncelebrował ks. Krzysztof Burzyński – proboszcz parafii w Torzymiu, a niegdyś uwielbiany przez wiernych ksiądz kościoła rektoralnego (dawnego garnizonowego). Widać było na jego obliczu radość, tak jak na twarzach wiernych. 


A lampy nadal się świecą...


Doświetlanie trwa w najlepsze...





Coś tam się dzieje we wschodniej części parku. 15 sierpnia to także Święto Wojska Polskiego. Takie oficjalne żarskie świętowanie świąt - po wielkiemu cichu...


A u mnie wrotycz tak wybujał, że go wiatr położył. Nie wyrywam go, a rozsadzam. Dzięki temu okolica jest wolna od kleszczy, które go nie cierpią. 


Wiatr zawiał mnie do Turcji, a tam zachwyciły mnie takie autobusy - Karsan Jest. 

Produkowane od 10 lat są wszędzie (choć wcześniejsze Peugeoty J9/Karsany J9 Premier wciąż są popularne) - niskopodłogowe - łatwo się wsiada/wysiada. Miejsc siedzących mało, ale na krótkie trasy mi kompletnie nie przeszkadza. Napędzane 2.3 litrowym dieslem są całkiem żwawe. Do tego jest wersja w pełni elektryczna! Eh... takich autobusów potrzebujemy w małych miastach...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz