czwartek, 23 września 2021

Budowlana gorączka.

 Stało się. We środę 22 września ruszyła żarska Castorama. Widok przez nowe wejście.


Parking pełny, ale umiarkowanie.


A to właśnie owo nowo wybite wejście.

Część parkingu zamieniona została w ekspozycję dom i ogród.


Skromnie tu.


Jakoś nie byłem zachwycony. Nie znalazłem tego co szukałem, więc wróciłem do Brico.


A tam tradycyjnie już mały stawik. Dobrze, że chociaż kupiłem to co chciałem:-)


Kładą rury z gazem przy Kilińskiego.



I dalej nie skończyli mostu nad Złotą Strugą.


Choć do ukończenia bliżej, niż dalej.


Pawiki zawsze zachwycają.


Czernidłaki też na moim trawniku się rozgościły.


O! I Castorama dojeżdża. 


Przy boomie budowlanym i rosnącym cenom materiałów budowlanych, przed branżą raczej świetlane perspektywy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz