sobota, 18 czerwca 2016

Ordnung muss sein.

Kamienica rodu rzeźników, rodziny Horn - na rogu Piastowskiej i Czerwonego Krzyża doczekała się remontu.


W pobliżu powoli wykańczana jest co nieco pokraczna kamienica.


Po kiosku z prasą zostały marne resztki - kawałek wybrukowanego placyku, odciśnięty na trawie ślad po samochodach dostawczych i smętny fundament.


Spojrzenie na hiperutylitarną megamdernistyczną bryłę kościoła pw. św. Józefa Oblubieńca.


Motoryzacyjny skarb do którego garną się okoliczne gołębie - Polski Fiat 125p MR72


Z okazji 70. rocznicy powstania I Liceum Ogólnokształcącego w rynku pojawiła się okolicznościowa wystawa.


Oglądał ją były Burmistrz, który na liście prymusów nie mógł się odnaleźć...


... za to inne absolwentki głośno komentowały oglądane zdjęcia:-)


W Rynku po raz kolejny Wielkie Bałakanie.


 Festiwal pieśni kresowej miał ogromną scenę, ale spora część widowni to członkowie występujących grup.


Wróćmy do imprezy LO im. B. Prusa.


Zdjęcia zza płota.


Cóż, nie chcieli mnie w 1989 r. - "nieprzejęty z braku miejsc" (no dobra miałem poprawkę na egzaminie wstępnym z matematyki, ale zaliczoną, piątka z biologii i trójka z chemii) w tamtych czasach naprawdę trzeba było się postarać, by zostać uczniem "Prusa"...

 
 ... no i tym razem mnie nie wpuścili - silna obstawa ochrony stanowczo odmówiła mi wstępu. No cóż, faktycznie nie jestem absolwentem "Prusa";-) Ordnung muss sein!


Za to na głównym deptaku znacznie milej, przygrywał grajek, a obok przechadzali się liczne absolwenci "Prusa". Zawsze to sympatycznej, niż za płotem pod czujnym okiem ochrony;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz