piątek, 16 marca 2018

Piękną zimę mamy tej wiosny.

Hmmm, byłem sceptyczny wobec synoptyków. Zawieje śnieżne? Śnieg? Jaki śnieg? A jednak po południu...


Zaczęło się dość niewinnie.


Śnieg zacinał, ale zaraz się topił...


No ale w końcu ziemia nagrzana, jeszcze tydzień temu 17 stopni na plusie...



O! Nie zauważyłem, że lodziarnia w miejscu apteki "Pod Murzynkiem" nosi wredną "rasistowską" nazwę, którą skradła historycznemu lokalowi;-)))


A obok wychodzą na wierzch dane elewacyjne napisy.


 Ale śniegu przybywało...


Wieczorem było go już naprawdę dużo.


Spotkałem pługo-piaskarkę, ale ta odśnieżała drogi powiatowe.


Te miejskie...





pługa nie widziały...





Im bliżej centrum miasta, tym gorzej.




Zdążyły się  zrobić koleiny w śniegu.


Bardzo ślisko.







A pługo - piaskarki w mieście nie widziałem.




O jest!



Ale...


Ta okrążyła rondo 42 PZmech.


i dalej odśnieżała drogę krajową.


Służby GDDKiA stanęły na wysokości zadania.


Tak samo jak Starostwo - oto pługo-piaskarka na drodze powiatowej w Kadłubii.


A jeszcze przed południem...


...podglądałem żurawie.


Ani grama śniegu.


Oj kupry im dziś zmarzną:-(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz