poniedziałek, 4 marca 2019

Aaa..a psik sojusznicy.

Dopadł i mnie. Mam wrażenie, że wiele osób z mojego otoczenia bliższego i dalszego chorowały na jakieś infekcje wirusowe. Przyszła kolej na mnie. Tydzień siedzenia w domu, ale... czasem widoczki z okna były zjawiskowe.

Kiedy mogłem się nacieszyć wolnością, ruszyłem na miasto, by zobaczyć smutek zapleczy kamienic.


Nawierzchnia wokół pięknie wyremontowana, stylowe lampki i...


Tam skwerek wyremontowany za miejskie pieniądze. Tu, przy Broni Pancernej wspólnota musi taplać się w błocie.


Zniknęły garaże przy przychodni weterynaryjnej przy H. Wieniawskiego.


Ma tu powstać jakiś pawilon handlowy.


No to krajobraz się zmieni, ciekawe czy rozwiązania komunikacyjne w tym świeżo wyremontowanej ulicy również...


Świętowanie 20-lecia przystąpienia do NATO w Żaganiu.


Przyjechał Prezydent Duda i Ministrem Błaszczakiem, ale tu już świętują obecni sojusznicy w bardziej kameralnym gronie. Zabawne są te amerykańskie sztandary wojskowe, jakoś tak na mój gust brak im powagi i stylu.


Za to zabawne nie jest co właśnie robi kierowca tego Chevroleta z amerykańskim oświetleniem. Za moment skręcił w lewo... Ale co tam ma immunitet, my kochamy Amerykę, a oni powodują wypadki na naszych drogach...


Widziałem fajnego mema, gdzie zapytany Jurij Gagarin o transport przyszłości mówi o gwiezdnych podróżach za 50 lat...


Coś poszło jednak grubo nie tak;-) Cudaki z ZNTK Poznań to wciąż podstawowy tabor Przewozów Regionalnych w naszej okolicy. Tak właśnie jesteśmy traktowani, a raczej tak dajemy się traktować przez decydentów wojewódzkich w Zielonej Górze...


Takich widoków za to w stolicy województwa na pewno nie zobaczymy. Wspaniała, acz zapuszczona kamienica i fantastyczne drzwi. To jest klimat!


Koleje Dolnośląskie, nie dość, że często puszczają do nas nowoczesnego Linka, to i reszta taboru jest niezgorsza...

2 komentarze: