niedziela, 26 lipca 2020

Susza bezobjawowa.

O! I takie parkowe atrakcje to ja rozumiem!


W parku przy Czerwonego Krzyża funkcjonuje wypożyczalnia rowerów poziomych (gokartów).


Prywatne przedsięwzięcie. Cena umiarkowana, według mnie do przyjęcia. Na pewno nie obciąża to miejskiego budżetu, a jeszcze przynosi mu zysk!


Zapylają dalej. Te brzęczące...


i te piękniej wyglądające.


Niepięknie za to wyglądają wyborcze plakaty wieszane byle gdzie.


Tak... to chodnik ze ścieżką rowerową..


Trwa remont "Czerwonego kościoła".


 Eh, smutny to widok z Miłej - ciągle brak zamkowej wieży.


Roboty na Kujawskiej.


Szkoda:-( Kiedyś niemieccy właściciele dbali o winorośl, czy inny bluszcz. Nie bali się zieleni.


No to strach się bać na Słowiańskiej;-)


Fajna aleja.


Oby nie dorwali się do tych drzew specjaliści od miejskiej zieleni.


A to dzieło miejskich specjalistów od pozyskiwania środków unijnych.


Stanowisko dla kamperów! Ja to brzmi! Jak to zwiększy atrakcyjność turystyczną! Oddziaływanie projektu, że ho, ho...


G... a nie oddziaływanie. Żeby to miało sens, musieliby mieć turyści po co przyjeżdżać do Żar. A niestety z tą ekipą, która rządzi miastem, myślenie o turystyce nie wykroczy nigdy poza drukowanie kolejnych mapek, folderów i nasiadówek za unijną kasę.


Koronawirus zadomowił się w reklamie.


Na ściernisku mają teraz ucztę ptaki drapieżne.


A traktorek z MOSRiWu dalej rozjeżdża trawę, by podlać kwiatki...
 

Chwilę potem...


Leje.


 Świeci słońce i pada. Wody mimo wszystko nie brakuje. Jak to mówi, moja Małżonka - po bezobjawowej pandemii, nastał czas bezobjawowej suszy;-)


Dzięki  temu pięknie rosną moje jabłuszka.


No i pojawia się tęcza.


Ten rok jest według mnie rekordowy jeśli chodzi o występowanie tęczy.


1 komentarz:

  1. Co do tej fajnej alejki. No cóż to teren prywatny, a nie miejski no to są drzewa, a ile tam komarów.

    OdpowiedzUsuń