środa, 30 września 2020

Robale w mieście.

Odbyła się po raz 15. Akcja fotograficzna "24 sierpnia... w Żarach", jak od wielu lat zapowiadano, będzie podsumowanie, będzie album, będzie, będzie... nic...  Biorę udział w tym przedsięwzięciu udział od początku, czyli od 2006 r.  Tym razem postanowiłem zabrać na spacer po mieście moje pupilki - samice straszyka australijskiego.


W końcu, jak ludzkości nie będzie...


to tylko owady przetrwają...


Takież też było w mojej wizji miasto - bez ludzi.


Ale za to z wielkimi owadami.


Które oglądały sobie żarskie inwestycje. 


"Co tam Grażynko u ciebie? Podoba ci się stawik Danusi?";-)


"Eeee, mi to zwisa"


Wygrała Halina Gola z cyklem fotografii o dzieciach. To wdzięczny temat. 


Alicja też dostała nagrodę. I fajno! Gratki dziewczyny.

Szkoda tylko, że uczestników z roku na rok, uczestników coraz mniej:-(

1 komentarz:

  1. fotograficzna 24 sierpnia w Żarach fotografii nie podoba mi się to jest oszustwo 100%

    OdpowiedzUsuń