poniedziałek, 10 października 2022

Drzewa starych żaran.

 Musi powstać jakaś nowa miejska legenda odnośnie tego słupka, który notorycznie jest przestawiany;-)


Do legendy powinni też przejść komunalni pracownicy z dmuchawami - przerzucający liście z jednej kupki na drugą. 


Prace przy Artylerzystów trwają.


A kosze...


...wciąż przestawiają.


Coś tam grzebią przy fontannie z której zniknęły bobasy. 


Ptaszki rozgrzewają się lotem.


Kolejny remont fasady w śródmieściu.


I kolejne wycinki drzew w parku @#!#!#!@



Drzewa nie wyglądały na spróchniałe. No tak wiem, " bo specjaliści"... I tak powoli realizują swój plan ogołocenia parku z drzew (przypomnę, że nowe nasadzenia się w większości nie przyjmują - mam aż nadto fotograficznego materiału dowodowego:-( ile to już sadzonek za grube $$$ tu uschło...). Przy każdym wyciętym drzewie pani burmistrz powinna sobie robić zdjęcia z takim samym uśmiechem jak przy sadzeniu "drzew młodych żaran"... W końcu ja jestem starym żaraninem - pod tymi drzewami uczyłem się do matury z chemii, a dziś mi je wycinają...


Oooo, posprzątali co nieco na Cmentarzu Żołnierzy Radzieckich.


Taki stary, chamski dowcip o zakonnicach mi się przypomniał;-)


W górze znowu leci A380.


A w dole...


...gołąbek się pożywia...


...a więc nie trzeba sypać chlebka...

... ton chleba...

...bułek i innego pieczywa z kilogramami soli, gołębie sobie świetnie w mieście same radzą!


Smutek Zaściankowej.


Wlepkowy folklor miejski na słupku rynny.


W Żarach nawet superbohaterowie lądują na śmietniku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz